THEM :)

here we go!
this girl. im not sure dia girl ke tak. hahaha tak tak tak, gurau je. dia ayu lagi sopan. sopan teramat sopan *tangan dibahu mata merata* nama dia Nisha Nabila. she's atlit. hyper tahap habis. taken/single? entah soalan itu digantung. dia terror bowling. bila baling bola, tak strike. spare. tak spare, strike. kalau bukan dua-dua, longkang lah maksudnya.
okay, yang ayu kemain ni 'aqilah syafiqah. anak shamsuddin. alah yang ada kaki dua, mata dua, hidung satu tu. kenal? great. highfive! nampak je ayu dalam gambar ni. tapi tak reti malu bila satu team. "just the way you are" bak kata bruno mars. she's taken by Muhammad Zulfakhri. *mengeluh* takpe takpe. group aku ramai lagi. isi borang nanti aku pos sekor sekor. 
 "ahoi, cek mek molek. ohoi, cek mek molek" dipetik dari perkataan Johan Raja Lawak. lalalala taktau nak cakap apa sebab dia ni memang omey omey omey dan dia gila fashion! okay aisyah alias yang sedang baca ni, saya tahu anda sedang kembang tak kuncup-kuncup. k chah k. sila kuncup kembali sebab aku nak kutuk kau nih. habit dia pelik sikit. bila belakang Messi  dia, kemain gilanya terserlah. bila depan Messi dia. tut... tut.. tut.... sila cuba sebentar lagi. 
nadirah anak mad noor. maaf! gambar kau yang senget ni jugaklah yang aku dapat. hahaha. takpe korang buat senaman kepala. dia ni lagilah tak tahu malu. kalau dia tak ada sehari, hidupku tak sempurna. mandiku basah, tidurku lena, makan ku kenyang. macam sempurna je tanpa kau mek nad? haha kidding. dan gambar yang last ni bestpren si nad ni. maksudnya yg paling rapat dengan dia dlm team kitaorg ni.
yang ni lawa. dia lawa. tu jelah bye. hahaha tak tak tak, tak habis lagi. dia yang beriya iya suruh aku masukkan gambar dia. so nak carik pasal, aku masukkan pasal dia last sekali. hahaha habislah kat sekolah nanti aku kena belasah. burn baby burn~ back to the topic, dia ni satu kepala ngan nad tu hah, tak reti malu. memang tak reti. waktu yang sesuai je dia akan malu. aku taktau lah weh aku tengah puji kau ke tengah kutuk ni. hahahaha. so thats all for my team. Assalamualaikum :-)
Yes, they light up my world. thanks friend. thanks and thanks again ;-)


No comments:

Post a Comment