A day to remember.

tak ingat hari apa, tapi hari lah kan. Ma planning nak buat birthday party untuk si debab tu. Ahad ni maybe.  Maybe~. pergi lah cari barang untuk si debabbababababab di makan firaun (sunway). cari kat Daiso Japan paper bag, kat mana lagi entah. tak ingat *sengih*. haritu kan, ma dengan kakak eksaited duh masuk semua kedai. aku dengan adik #ForeverAlone kat belakang. ikut je lahh... sakan gila shopping. aku dengan debab makan ice cream, debab makan ice cream aku sampai habis T_T. 2 pun tak cukup lagi, aku punya debab kebas. bertapa debabnya beliau. 

ini kakak sulung saya. umur dia 23. dia tak cukup zat dan protein dan juga vitamin. tengah-tengah itu debab
 nampak normal ye, nampak normal. perut dia maju kehadapan in real life.


baju yang aku pakai tu kan, bapak aku kata "hang saiz apa, pakai baju 3 kali ganda dari saiz hang". ahahaha, ni kan baju yang macam bat tu. apak ku ini. menguji minda anaknya. 

*shopping*

*balik*

*tidur*

THE END

No comments:

Post a Comment