happy bornday!


19 Mei and 20 Mei 2012. seorang ibu, genap umurnya 40 tahun. keesokkan harinya, anak kecil. genap sudah 6 tahun melihat dunia. orang terpenting dalam hidup saya. VVVVVVVVVVIP. lihat saja berapa 'V' yang ada. V tak mampu ungkap betapa pentingnya mereka. hanya Allah S.W.T yang tahu :-).


hadiah mak aku tak ingat *sengih*

Baby Alive ni adik nak lama dah, buat suprise kat dia. *suprise sangat* *tangan dibahu* *mata juling*


honestly, nate beruk ni annoying sebenarnya. dia memang lah macam baby betul, tapi "feed me" *2 second later* "i'm hungry mummy" *2 second later* "i love banana!" *2 second* "thirstyyyy..!" *2 second* "brrrppp" *repeat the situation*. adik aku pulak main tak henti. astaghfirullah.. nak je baling. kesian tengok muka budak gemok ni. pekakkan telinga jelah. eh eh, aku suka satu benda je kat nate beruk ni. ni dia! 


HA-HA-HA. guess what? dia pun ada pampers lah. hahahaha. bukan nya dia berinstinjak pun. mengada nak jugak ada pampers. pampers dia comel oh. boleh muat kat baby baru lahir rasanya. kecik je. 

Happy Bornday Puan Salmah. Thank you mom. YOU'RE THE NUMBER #1 FOR ME :-)
 and 
Happy Bornday to Noor Syaza Alyessa. Thanks for be my "tempat untuk membuli." #OhMyEnglish. hehehe. and lastly. aku sayang kau *muntah* ye aku sayang kau *muntah* ikhlas oh *muntah*.

No comments:

Post a Comment