captain america ϟ

Selamat pagi, selamat sejahtera dan salam 1 malaysia. rindu haku tak? *tunjuk penumbuk* rindu haku tak?  hahaha, tak yah jawab aku tau jawapannya ya. *tangan dibahu*. okay okay okay. ada suprise ni~ ada suprise ni~ hihihihihih. ce scroll ke bawah *scroll, scroll and scroll* yeah tengok ni.
 taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. dan taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. wahahahaaha eksaited sungguh beta. nampak apa yang bermain di fikiran saya? itulah Captain America saya, elok je dekat bekas popcorn tu (macam baldi bekas dia). dah lama aku nak, semalam angah bawak balik nak aja buat flipback.  angah me lap you laju-laju. tahu apa yang adiknya idamkan. *propa sangat*. malam semalam aku makan benda ni, tak berenti. sampai mak aku kata "kau dah tak pernah makan popcorn berapa tahun?" and i was like *sengih* "tak la... tengok ni. muka Captain ada. lepastu pulak dekat popcorn. lagilah auummmmm. hahaha" betul weh, aku bawak natang beruk ni semalam kemana-mana je. (ayat skema sungguh). ingat nak bawak masa tidur, peluk je en. nanti ada 2 ekor singa jadian halau aku, pasrah ah. buat cemana. pasrah ah lepaskan sat captain aku kat dapur. masa sahur tadi jumpa balik. dating dengan bekas popcorn ni. ( aku puasa tau, kau ada? ). mak aku rasa nak buang je bekas tu tadi. orang sahur makan benda lain, aku makan popcorn. woho! rekod antarabangsa. last. AKU LAPAR SEBENARNYA.. NAK MAKAN, TAPI TENGAH PUASA *lap air mata*. lagi lagi tengok ni.

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. tudia. Takoyaki. *lap air liur* batal juga puasa aku karang. hahaha dah sebulan tak makan. selalunya nampak jual kat mall 9. kat tempat lain susah cari. kalau ada pun, tak sedap sangat. nak buat sendiri malas. tengok gambar pun jadilah..


No comments:

Post a Comment